23 Ağustos 2009 Pazar

şarkı sözleri

İKİ GÖZÜM

iki gözüm anlamadım olanı
bulamadım ayrılığa yalanı
bu ne biçim aşk tüketir adamı
tahminim yok,sen gidince
buna kaç, gün dayanırım
tabiattan bu, hayattan
daha kaç aşk karalarım
seni yorgun bitkin gördüm
yine kimlere bu havalar
sana bir kaç eziyet sundum
seni bu aralar oyalar
sonra gidersin doydum dersin
pişman olacak sözler etmezsin
iki gözüm anlamadım olanı
bulamadım ayrılığa yalanı
bu ne biçim aşk tüketir adamı
kaderle kanlı bıçağım
hüngür hüngür ağladım yüzüne
ister inan ister acı sözüme
köle gibi yıllarımı önüne
serdim ama söndü ocağım

SALLA
hangi aşk yola gelirki
acı veren biri mutlu edermi
aldatan aldanırmış değermi
bahane bol...gönül dara düşünce
insan hata yaparmı sevince
sınırları çizersin giderse

üzeni yolla
isterse dönsün sonra
salla ardına bakma asla
yolla aldatan aldansın... salla

1 yorum: